Hii

Hii

Saturday 6 June 2015

Mischevious

Peek Tank of Kv Duhms

assalamualaikum alkisahhh ok nilahh yang dikatakan xde keje cari kerja haha ok back to the story mmg mase tu kitorang bosan sgt so aku dgn batriesya yg xde keje nii pergi lahh memanjat tanki tersebut.btw bila dah naik atas sempat lagi selfie aku latu tapi aku xtau knape bat ni dia yg ajak aku naik pstu bila dia dah sampai atas dia plk yg gayat nak turun so aku sensorang kt tingkat atas tuu kt atas tu aku jumpe kalkulator..n the others haha btw bila ramai cg kv tu dah perasan n start tuding jari kt tanki  tu aku dah cuakk sbb aina ni anak warden kv tu tpi dia naik pun dia just amik gambar dari bawah jee and bila dah turun cuakk plk bila sorang cikgu dtg n ckp lain kali jgn pnjat bahaya x sangka cg tu baik ingtkn nk marah hmm so dpt laa experience naik tanki smpai atas tapi bila naik smpai atas terasa plk gayat n takut fon aina jatuh so aku selfie x pndang bawah kot tidak hancur berkecailahh xperia aina ok next time ade mase aku naik lagii......aku ni suka sgt buat mischevious aduhhhahahaha ok bye

No comments:

Post a Comment